Uitstekend

1 review over Hotel Ocean Beach Resort in het Nederlands

Bounty!

Pepper, 29-12-2009

We hebben 2 nachten in dit resort mogen verblijven tijdens een tour van Ocean Tours (de eigenaar van het resort) in Hanoi. Dit kleine resort ligt op het eilandje Cat Ong, net buiten Cat Ba. Het eiland is idyllisch maar meer dan het resort is er niet, maar er zijn uitstapjes te regelen en er gaat een gratis pendelboot naar Cat Ba. Het strand zit er goed uit en de eenvoudig ogende kamers zijn verassend gezellig (hemelbed, elektrische deken, hangmat, schommelstoelen, klamboe) en staan pal op het strand. Er is warm water maar zorg wel dat je als eerste onder de douche staat, anders is het op. De gezamenlijke ruimte is gezellig ingericht met bankjes, voetbaltafel, biljart en er liggen twee goeiige herdershonden, bijna pertinent, te slapen. We hebben hier heerlijk gegeten en de uitstapjes die we hebben gemaakt waren zeer goed georganiseerd en met kleine gezelschappen. Een absolute aanrader!
Gereisd met partner in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ocean Beach Resort in Hanoi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ocean Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ocean Beach Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.