Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hanoi Queen Plaza** bij :

3 reviews over Hotel Hanoi Queen Plaza in het Nederlands

nooit meer

erik en petra, 16-2-2009

Wij hadden ivm TET dit hotel al in NL geboekt. Normaal gesproken doen we dat nooit, maar vanwege TET wilde we geen risico nemen dat we moesten struinen voor een hotelkamer. Het was redelijk duur voor Aziatische begrippen (35 euro), dus ik had wel een goed hotel verwacht. Helaas, daar aangekomen werden we op de bovenste etage in een bedompte kamer gedropt. Vlak onder de waterpomp bleek later, dus elke keer als iemand water gebruikte werden wij wakker van het lawaai.

Verder was de kamer donker en hadden we kleine miertjes in bed. Voor de prijs die we hebben moeten betalen was het echt drama!

We hadden 3 nachten geboekt en zijn er uiteindelijk maar 2 gebleven. We zijn naar Golden Lotus 2 verhuisd, waar we voor 36 dollar (nog goedkoper ook dus) een veel betere kamer, ontbijt en service kregen.

Gereisd anders in februari 2009

nooit meer

petra en erik, 16-2-2009

Gereisd met partner in januari 2009

Niels, 3-5-2008

Leuk klein hotel. De kamers zijn ruim, bad en dvd speler aanwezig.

De mensen zijn super vriendelijk. Je kunt bij hen een mooie trip maken naar Halong Bay. Voor de deur staan chauffeurs die je voor een paar euro de hele stad per scooter willen laten zien. De locatie is perfect. Je kunt in de buurt terecht bij heerlijke restaurantjes. Daarna lekker slenteren, een terrasje pakken en mensen kijken.

Wij zijn naar de kapper geweest om de dode puntjes weg te knippen. We kwamen er achter dat zij ook aan massages en manicure doen, dus tja….we hebben daar een middag gezeten. Met zn tweeën waren we 5 euro kwijt. Normaal doen we dit niet op onze vakantie, toch een aanrader, zo anders dan de Nederlandse kappers.

Gereisd met partner in mei 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hanoi Queen Plaza** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hanoi Queen Plaza in Hanoi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hanoi Queen Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hanoi Queen Plaza scoort een 5 uit 10 op basis van 3 reviews.