Hotel Hanoi Capital ***

Hotel Hanoi Capital
Hanoi Capital

1 review over Hotel Hanoi Capital in het Nederlands

Super vriendelijke service, aanrader!!!

Martijn en Sandra, 5-9-2009

Direct bij aankomst viel de vriendelijkheid van het personeel in dit family-run hotel ons op. Dit is zeker in Hanoi een uitzondering, want de Noord-Vietnamezen zijn niet zo erg service-gericht als je in Zuid-Oost Azie zou mogen verwachten.... Een positieve eerste indruk dus.

Mooie, nette kamer voorzien van A/C, warm water douche/bad, tv, gratis internet. kortom alles wat je verwacht voor zo'n 15-20 USD per nacht. Goede lokatie ook, op loopafstand van het Hoan Kiem Lake en Water Puppet Theater (Laatste is overigens volgens ons geen aanrader, maar oordeel zelf...)

We hebben bij dit hotel ook een tour naar Sapa en een tour naar Halong Bay geboekt, hetgeen prima bevallen is. De pick up bij de trein in Sapa ging even mis, maar hier bewees de eigenaar van dit hotelk zijn diensten: Na 1 belletje naar hem werd alsnog een pick up geregeld.

We vinden het hotel een echte aanrader voor iedereen die met een gelimiteerd budget een goed en vooral prettig hotel zoekt.

Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hanoi Capital in Hanoi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hanoi Capital zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hanoi Capital scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.