Hotel Catba Island Resort & Spa ****

Onvoldoende

1 review over Hotel Catba Island Resort & Spa in het Nederlands

een heel slecht hotel

k.minnis, 2-2-2012

afgelopen maand waren wij in Cat Ba Island Resort. In de winter totaal uitgestorven. Toch moesten we een polsbandje om. Het hotel werd verbouwd waardoor we niet met de bus bij de ingang konden komen. We moesten zelf onze koffers door de modder en cement tillen. Zeer onvriendelijk personeel: afsnauwen bij het ontbijt omdat we zgn. geen vouchers hadden ( wel het polsbandje). Karig ontbtijt omdat er nauwlijks gasten waren. We moesten zelf onze tafel dekken terwijl er vier man personeel stond toe te kijken. Wegens de verbouwing was er geen lounge o.i.d. en was een ruimte tijdelijk "ingericht" als restaurant/ontbijtzaal. Zeer ongezellig! Lijst bij minibar ontbrak; het duur 5 kwartier voor er iemand onze kamer binnenstormde, de minibar ging inspecteren en tot drie keer toe naast ons op bed neeroplofte om de receptie te bellen. Alles zonder maar een woord te wisselen.

De kamer was goed en lekker warm ondanks de kou op dat moment.

Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Catba Island Resort & Spa in Hai Phong, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Catba Island Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Catba Island Resort & Spa scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.