Hotel Bay View

Hotel Bay View
Bay View

1 review over Hotel Bay View in het Nederlands

Gewoon een plek om te slapen

Babette, 8-4-2010

Toen we aankwamen op Cat Ba was onze eerste keuze vol. Een jongen van Slo Pony (reisorganisatie) raadde ons dit hotel aan omdat hij hier ook een paar dagen had geslapen. Meer is het ook niet. We betaalden $8 p/n voor een kamer met 1 raam dat "uitkeek" op het traphuis, 2 krappe 2-pers bedden en badkamer met douche+wastafel+wc. We hadden beschikking over TL-licht en een rode lamp (nog steeds niet zeker waarvoor die was). Het personeel was niet echt vriendelijk en de lobby is koud en kil. Aangezien de prijzen overal $8 waren en we nergens echt goede verhalen over hoorden, is dit denk ik redelijk de standaard voor een goedkope slaapplaats hier. Je kunt wel aan de zeekant zitten maar dan betaal je gewoon meer. We hebben op Cat Ba zelf wel een goede tijd gehad en leuke mensen leren kennen! Aanraders: 1 dag kayakken+bergbeklimmen met Slo Pony; eten bij Bamboo Cafe (zeer vriendelijk personeel en lekker eten!).
Gereisd met partner in maart 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bay View in Cat Ba Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bay View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bay View scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.