(Cruise)schip Vertrouwen

• Entertainment8,7

6 reviews over (Cruise)schip Vertrouwen in het Nederlands

Lekker even op het Wad met de Vertrouwen

Anton, 1-9-2014

Irma en Lex weten in een korte tijd een afwisselend zeilprogramma samen te stellen. Van een nachtje op zandplaat de Richel, tot zeilen in de vroege morgen het maakt ze niet. Zelfs de minder makkelijk te bereiken haven van Ameland, Nes, werd aangedaan. De opstappers wordt voldoende tijd geboden om de eilanden te bezoeken.

Heerlijke week zeilen op de Wadden week 32 in 2014

els Wempe, 26-8-2014
  • Entertainment8

Het is een prachtige zeilende aak, met goede accommodatie.

Een goede schipper, en het eten was afwisselend en heel lekker!

Er helemaal uit

Lindy, 26-8-2014
  • Entertainment8

Ok, je krijgt spierpijn op vreemde plekken en je schommelt nog even na, maar 5 dagen zeilen staat gelijk aan 3 weken vakantie. Het was simpelweg top, met complimenten aan de gastheer/vrouwschap van Irma en Lex.

Ik zou het iedereen aanraden- en dat doe ik mijn eigen omgeving ook van harte.

Gereisd alleenreizend in augustus 2014

Wat een fantastisch weekend!!

Paulien van Mullem, 8-7-2014
  • Entertainment10

We zijn met 11 meiden een weekend op de boot geweest van Irma en Lex. We hebben heerlijk gevaren naar Terschelling op hun aanraden en dat was erg gezellig daar. Op de boot ben je van alle gemakken voorzien en de douche en slaapplaatsen zijn ruim. Irma en Lex zijn erg vriendelijk en helpen graag de goede beslissing te nemen voor je. Erg leuk om mee te helpen met het hele 'reilen en zeilen' van de boot en nog lekkerder om lekker kletsend in de zon te liggen met een heerlijk drankje en een hapje! Dit alles kun je allemaal lekker zelf meenemen. Erg leuk om wat op te steken tijdens de verhalen van schipper Lex en zijn maatje Irma. Dus een zeer goede aanrader als je met een groep van max. 12 op een schip wil vertoeven!
Gereisd met vrienden in juni 2014

els filemieg, 8-7-2014

Ik sluit mij helemaal aan bij de eerste reactie. Lex en Irma doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Zoek je rust en ontspanning, ga dan zeilen met Lex en Irma. Ik heb genoten deze week.
Gereisd alleenreizend in juni 2014

Geweldig!!

Eke de Jong, 13-8-2013

Wij hebben een geweldige week gehad aan boord van de Vertrouwen. Het is een mooi schip met een gezellig gastenverblijf, prima hutten en goede sanitaire voorzieningen. Lex en Irma zijn ontzettend gastvrij en flexibel. We hadden het niet beter kunnen treffen. Bedankt voor alles!!
    Gereisd met vrienden in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip Vertrouwen in Stavoren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip Vertrouwen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

(Cruise)schip Vertrouwen scoort een 9.48 uit 10 op basis van 6 reviews.