Hotel Ramada Hitching Post Resort ***

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ramada Hitching Post Resort bij:

2 reviews over Hotel Ramada Hitching Post Resort in het Nederlands

Visser, 15-10-2007

Voor 1 a 2 nachten is het prima.

De kamers (die wij hadden) waren niet nieuw, maar wel ruim en best netjes.

In het restaurant hebben wij lekker gegeten. Leuk is de bar, waar je de "real cowboys" tegenkomt.

Gereisd familie in oktober 2007

sylvia, 4-11-2005

Het was een mooi hotel, maar ze waren volop aan het verbouwen. Ze hebben denk ik al heel erg veel verbouwd want het waren allemaal hokken, nee, ik voelde me geen varken in een hok maar het zat er niet ver vandaan. We hadden geen bereik met de telefoon. de vloerbedekking was uit de tijd van Eliott Ness en de koffie ook. We moesten in het restaurant ongeveer 3 kwartier wachten op een bakkie want ze moest een nieuwe pot zetten. Ik denk een pot voor 600 kopjes of zo want het duurde erg lang. Zou er nooit meer heen gaan
Gereisd anders in november 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Hitching Post Resort in Cheyenne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Hitching Post Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramada Hitching Post Resort scoort een 5 uit 10 op basis van 3 reviews.