Hotel Knights Inn Racine, WI *

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Knights Inn Racine, WI bij:

1 review over Hotel Knights Inn Racine, WI in het Nederlands

Goed voor 1 nacht!

ronbaak, 16-8-2010

Op onze tocht van Chicago naar Appleton hebben we voor dit motel gekozen, net als 2 jaar eerder. Het motel ligt 2 mijl vanaf Highway I-94. Het is een echt "1-nacht en dan weer weg" hotel. Luxe moet je er niet verwachten, maar daar is de prijs ook naar. Onze kamer (225) was schoon en voorzien van 2 Queens-bedden, badkamer met douche boven bad, toilet, wastafel, bureau, televisie, gratis en goed werkend draadloos internet, koffiezetapparaat, wekker en genoeg stopkontakten op alle meegenomen electronica weer op te laden. De bedden waren schoon en ze waren (voor ons) precies goed qua comfort. Het gratis ontbijt, stelt helemaal niks voor, een kop koffie en een donut, maar gelukkig is de BurgerKing op loopafstand.

Dit was ons 2e verblijf hier en als we over 2 jaar daar weer langs rijden, gaan we er zeker weer slapen.

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Knights Inn Racine, WI in Racine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Knights Inn Racine, WI zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Knights Inn Racine, WI scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.