Camping Yakama Nation Resort RV & Cultural Village

Camping Yakama Nation Resort RV & Cultural Village
Yakama Nation Resort RV & Cultural Village

1 review over Camping Yakama Nation Resort RV & Cultural Village in het Nederlands

Een plek voor als je op doorreis bent.

Monique, 21-5-2012

Op onze reis van Washington naar Oregon doen we Yakama Nation Resort RV & Cultural Village aan. De camping ligt midden in een Indianenreservaat. We staan aan de rand van de camping en zien in de verte de toppen van Mount St. Helens, Mount Rainier en Mount Hood. Om de camping loopt een hardloopbaan. Storend vonden wij dat het toiletgebouw dicht ging 's avonds/ 's nachts. Men gaat er hier vanuit, dat je een camper bij je hebt. Het bijliggende cultural village hebben we niet bekeken.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yakama Nation Resort RV & Cultural Village in Toppenish, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yakama Nation Resort RV & Cultural Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yakama Nation Resort RV & Cultural Village scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.