Hotel Kings Inn **

Kings Inn

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kings Inn bij:

1 review over Hotel Kings Inn in het Nederlands

Erg klein en erg verwaarloosd

Hennie Vooijs, 24-7-2008

Met een coupon zou dit motel 85$ moeten kosten. Bij binnenkomst zei de man dat de coupon niet geldig was en dat de prijs 95$ was per nacht. Ik vroeg waar staat dat op de coupon? Uiteindelijk kreeg ik de kamer toch voor 85$. Normaal gesproken bekijk ik de kamer eerst. Waarom ik dit nu niet gedaan heb, weet ik niet. Ik had de kamer voor 3 dagen betaald. De lift was erg smerig en smoezelig. En de kamer zag er echt niet uit. Heel erg verwaarloosd en smerig en ook nog heel erg klein. Jammer want de ligging was wel goed. Ik was zo ontevreden dat ik mijn geld teruggevraagd heb. Gelukkig stemde hij daarmee in. Dus vraag altijd of je eerst de kamer mag zien.
Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kings Inn in Seattle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kings Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kings Inn scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: