Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fairmont Olympic***** bij :

1 review over Hotel Fairmont Olympic in het Nederlands

Uitstekend "old style" hotel downtown

Ad Heeffer, 5-10-2008

Uitstekend hotel downtown. Groot, met verschillende zij-ingangen naast de hoofdingang (University St). Centraal gelegen. Oude stijl hotel met zeer goed gevoel voor service. Staff was prima. Kamers uitstekend met zeer grote badkamer, heerlijk bed, badjas, gratis wireless internet etc. Ik vond zelf de avond service van 18-21.00 overbodig (bed opgemaakt etc., sta je net te douchen!). Ontbijt wel erg duur, zou ik niet aanraden. Om de hoek goedkoper en niet zo formeel. Ik was daar eerst voor 4 dagen en zou een week later (na een cruise naar Alaska) weer terugkomen voor 1 nacht voordat ik terug zou vliegen naar NL. Reception zorgde voor een upgrade naar Executive Suite zonder extra kosten, aangezien er dan geen smoking room meer beschikbaar was en ik een "returning customer" was. Klasse! Ga er zo weer heen de volgende keer. Genoeg restaurants in de buurt. Taxi's staan voor de deur van het hotel.
Gereisd alleenreizend in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fairmont Olympic in Seattle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fairmont Olympic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fairmont Olympic scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.