Uitstekend

1 review over Hotel Wintergreen Resort in het Nederlands

Een eigen huis in een prachtige omgeving

bert4u, 28-7-2012

Op zoek naar een rustpunt in een vakantie hier via website een huis gereserveerd voor aankomst op dezelfde dag. Het is een resort dat wat afgelegen ligt, dichtstbijzijnde plaats is zo'n 15 kilometer verder. Wij hadden een appartement met 3 slaapkamers en 2 badkamers voor ongeveer 550 dollar totaal voor 3 nachten. Keuken tip top, eindelijk eens een keer eigen maaltijd maken, fijn na wekenlang restaurantvoer. Elk appartement heeft woonkamer en goede keuken, inrichting verschilt (particulier eigendom). Wij hadden een goed balkon waar we konden eten en zitten. Er is een prachtige golfbaan op het resort. Het zwembad is prima, de gym is goed genoeg en er is een beauty salon. De prijzen hiervan liggen wel iets hoger dan in NL. Niet heel erg ingericht voor kleine kinderen, mar met oudere kinderen is de wifi in alle huizen een uitkomst.
Gereisd familie in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wintergreen Resort in Wintergreen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wintergreen Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wintergreen Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.