Appartement Paradise Resort Inn

Appartement Paradise Resort Inn
Paradise Resort Inn

1 review over Appartement Paradise Resort Inn in het Nederlands

Top locatie beste prijs kwalitieit verhouding

Samir van der Veen, 1-9-2008

Wij kwamen laat aan in Virginia Beach, op zoek naar een motelletje om 2 nachten in te spenderen. Na een lange zoektocht door Virginia Beach (het was een midzomer vrijdagavond) kwamen wij terecht bij dit apparatementencomplex. De aardige eigenaar van het complex kon ons in vergelijking tot de andere motels een mooie prijs bieden. De eigenaar (wat oudere man) stond constant klaar om ons te voorzien van eventuele informatie en was medeverantwoordelijk voor een leuk verblijf in de badplaats. Het complex is niet 1.2.3. te vinden in de informatieboekjes, dus even moeite doen om de adresgegevens te vinden.
Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paradise Resort Inn in Virginia Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paradise Resort Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Paradise Resort Inn scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.