Hotel Sheraton Premiere at Tysons Corner ***

Hotel Sheraton Premiere at Tysons Corner
Sheraton Premiere at Tysons Corner

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sheraton Premiere at Tysons Corner bij:

1 review over Hotel Sheraton Premiere at Tysons Corner in het Nederlands

Goed hotel

slegtenhorstvan, 27-9-2010

Na onze tussenstop en overstap op het vliegveld van Washington bleek het vliegtuig waar we reeds inzaten niet kon opstijgen en dat de vertraging wel 12 uur kon duren.

We zijn toen ondergebracht in dit hotel voor de nacht met ontbijt omdat alle koffers in het vliegtuig zaten kregen we een extra pakket waarin de noodzakelijke dingen zaten om je toch op te frissen.

De kamer en badkamer waren prima in orde het ontbijt was ook uitgebreid dus ondanks de vertraging waren we toch tevreden, hotel staat ook in een rustige omgeving.

Met 10 uur vertraging naar L.A. vertrokken vanwaar de rondreis meteen starte dus achteraf waren we niet zoveel tijd kwijt.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Premiere at Tysons Corner in Vienna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Premiere at Tysons Corner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sheraton Premiere at Tysons Corner scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: