Hotel Inns Of Virginia Arlington **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Inns Of Virginia Arlington bij:

1 review over Hotel Inns Of Virginia Arlington in het Nederlands

Kan er net mee door.

Fam. Hopmans, 31-5-2010

Inns of Virginia in Arlington is meer een motel dan hotel. Het ontbijt is inclusief. Dat bestond uit baggels, boter, jam, smeerkaas, koffie, jus dórange. Dat moest je dan wel staande in een klein halletje nuttigen. Geen eetkamer, stoelen of tafeltje aanwezig. Wij namen het mee naar onze kamer. Die bestond uit een bed, douche/bad/wc, tv, ladenkastje. een tafeltje en 1 stoel en airco. De handdoeken etc werden iedere dag aangevuld/vervangen.Schuin t/o het hotel was een bushalte. Hiermee was je binnen 10 min. bij het metrostation Roslynn en van daaruit ben je zo in het hartje van Washington. Op zich goed te doen. Op 3 min. lopen een klein winkelcentrum. Hebben dit vanwege de prijs genomen omdat we toch iedere dag weg waren. Zou volgende keer liever iets bijleggen en wat meer hotel kiezen. Groot winkelcentrum zo vanuit metro in te wandelen is o.a. Pentagon City.
Gereisd met vrienden in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Inns Of Virginia Arlington in Arlington, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Inns Of Virginia Arlington zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Inns Of Virginia Arlington scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: