Hotel Hyatt Arlington ***

Hotel Hyatt Arlington
Hyatt Arlington

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hyatt Arlington bij:

1 review over Hotel Hyatt Arlington in het Nederlands

Perfect verblijf

Laura_devries, 16-12-2011

Wij hebben een perfect verblijf gehad. De kamers zijn redelijk nieuw, schoon en mooi ingericht. De kamers hadden wel iets groter mogen zijn. Wij waren met 3 personen en hadden wat moeite met de 3 grote koffers in de kamer kwijt te kunnen. De service van de hotelmedewerkers is buitengewoon vriendelijk en goed. Een van de avonden hebben wij in de hotelbar gegeten. De hotelbar is gezellig en prima eten. De locatie is ook erg goed. Naast een metrohalte, welke je binnen een paar metrohaltes naar het centrum of andere bezienswaardigheden in Washington DC brengt. De connectie tussen het vliegveld Dulles en dit hotel is ook goed. (met schuttlebus rechtstreeks naar de metrohalte west falls church en dan met de metro naar het hotel).
Gereisd met vrienden in december 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hyatt Arlington in Arlington, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hyatt Arlington zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hyatt Arlington scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: