Utah

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Comfort Inn Zion-Hurricane** bij :

6 reviews over Hotel Comfort Inn Zion-Hurricane in het Nederlands

Een basic hotel

bert, 4-5-2017

Dit hotel is voor een tussenstop voldoende. Wij troffen wel schone kamers, maar vonden het verder alleen een slaapplek en verder niet. Het is goed genoeg, maar verwacht niet teveel.
    Gereisd met vrienden in juni 2008

Redelijk goed motel in de buurt van Zion

Steve, 12-5-2013

Ligt een driekwartier rijden van Zion. Redelijk goed motel voor een nachtje. Inclusief een ontbijtbuffet.
    Gereisd met partner in mei 2013

Prima hotel

Peter en Esther, 21-9-2011

ongeveer een uur rijden naar het park. Onderweg veel hotels, motels en lodges tegengekomen die veel dichterbij liggen.. Inclusief ontbijt. Prima hotel voor een nachtje of meerdere. Klein zwembadje erbij en midgetgolf. Netjes en schoon.
    Gereisd met partner in augustus 2011

Janneke, 11-2-2007

De kamers waren niet schoon. Het rook er ook niet fris. We waren blij dat we na een nachtje weer weg konden...

Gereisd anders in februari 2007

fam van leeuwen, 22-10-2006

We hebben menig rondreis gedaan in de VS, maar zelden zo'n slecht hotel gehad. We hadden van te voren gereserveerd, maar werden in een 1-persoonskamer gestopt omdat het hotel vol zou zijn. Onze klacht vond geen gehoor,want 'het bed was heus groot genoeg'. Verder stonk het in onze (rookvrije) kamer, dat achteraf van het personeel uit de daarondergelegen personeelskamer bleek te komen. De kamer was ook gehorig en we hadden last van de vlaggenmast. De prullenbak lag nog vol met troep toen we incheckten. De ontbijtzaal zat vol met vliegen en het daarnaastgelegen toilet was echt te vies voor woorden. Gelukkig was het maar voor 1 nacht en toen heel snel weg! Met ander personeel hadden we al deze klachten niet persé hoeven hebben (op de gehorigheid na dan). Heel jammer, want het gebouw is verder prima, genoeg faciliteiten in de buurt en het ligt prima op de route van of naar Zion NP.
      Gereisd anders in oktober 2006

ABKtje, 13-10-2006

Gemiideld hotel in omgeving van Zion: niets op aan te merken. Ontbijt inbegrepen slechts tot 09.00 uur: je kan zelf pancakes bakken.
      Gereisd met vrienden in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Zion-Hurricane in Zion N.P., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Zion-Hurricane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comfort Inn Zion-Hurricane scoort een 6 uit 10 op basis van 6 reviews.