Hotel Western Town Resort ****

Matig

Weer vandaag19°-6°

1 review over Hotel Western Town Resort in het Nederlands

Gloria, 1-12-2005

Wij waren hier in augustus 2005. Het hotel is opgebouwd uit losstaande houten gebouwen die een typisch western dorpje moeten voorstellen. Het was net open en volgens onze mening nog niet helemaal af. De kamers zijn netjes en schoon. Het hoofdgebouw, met restaurant/bar en receptie, was ingericht maar er was helemaal niemand. We waren 's avonds bij aankomst de enige gasten. Naast het personeel hebben we er niemand gezien. Een hotel met potentie maar dan moeten er wel gasten komen!

Panguitch viel ons zwaar tegen. Er was geen restaurant of café te bekennen om nog even gezellig iets te eten of te drinken. Er was helemaal geen sfeer.

De omgeving is echter prachtig want je zit dichtbij Bryce!

Gereisd met partner in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Western Town Resort in Panguitch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Western Town Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Western Town Resort scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.