Utah
5,7

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bryce Canyon Resort*** bij :

13 reviews over Hotel Bryce Canyon Resort in het Nederlands

Basic maar verder goed.

Ans, 8-7-2016

De kamers zijn ruim en de bedden liggen goed.

Wat wij wel gemist hebben is de Wifi op de kamer en er is geen koelkast aanwezig. Voor ijsblokjes moest je naar de receptie.

Als je in het restaurant bent kon je gebruik maken van Wifi, maar hier hebben wij niet gegeten. Wij zijn naar een Pizzaria/hamburger restaurantje geweest vlakbij Ruby's inn en daar konden we gebruik maken van gratis Wifi.

Gereisd met partner in juni 2016

Prima verblijf in Bryce Canyon Resort

Gerda, 22-5-2016

Wij verbleven hier 3 nachten. De ligging is prima, in het dorpje Bryce Canyon (op 3 min) kun je op de shuttlebus stappen voor Bryce. Binnen 15 min ben je in het park. Het resort zelf heeft basic kamers en alleen WiFi in het restaurant. Maar daar staat tegenover dat het heerlijk rustig ligt, dat er bewegingsvrijheid is en dat is een welkome afwisseling na al die motels. Ondanks andersluidende berichten kun je er wel degelijk ontbijten, je kunt kiezen op de menukaart en het wordt voor je gemaakt ipv een buffet! Ook twee keer gegeten in het restaurant op het terrein. Prima!
Gereisd familie in mei 2016

Viel erg tegen

Marije, 29-7-2015

Resort is een te groot woord voor dit hotel. Het is een simpel en gedateerd motel vlak langs de weg. Het beddengoed en de handoeken zijn shabby, het personeel chagrijnig en er is alleen (traag) wifi bij het restaurant verderop. Positief is wel dat het er lekker koel is, er goedkope wasvoorzieningen zijn en er op het terrein van het resort een redelijk restaurant zit met aardige bediening én een Subway. De ingang van Bryce is oo 5 km.
Gereisd met partner in juli 2015

Slecht hotel

Sandra, 2-10-2013

Enige pluspunt is de locatie. De kamers zijn heel ouderwets en stoffig. Daarnaast slecht geslapen want de kamers zijn super gehorig, je schrikt je dood als je buren de wc doortrekken. Wifi alleen in de lounge. Het zwembad is niet om aan te zien, alles bladdert af en het ligt in een soort vies oud schuurtje. Ontbijt is niet inbegrepen. Voor ons eens maar nooit weer!
Gereisd met partner in september 2013

Klein, koud en onvriendelijk

Kees, 30-12-2012

Dit resort ligt wat verder van het dorpje "Ruby's Inn", wat weer vlak bij de ingang van Bryce Canyon ligt. Het ziet er van buiten wel leuk uit met kleine "bungalows", maar de binnenkant bleek minder leuk; een kleine douche waarbij de douchekop te laag hing (en dat met mijn 1.70m.) en natuurlijk niet verstelbaar. Na 5 minuten douchen stond overigens de hele badkamer blank. Al bij aankomst was het hele huisje klam, de handdoeken waren koud en klam en de "radiator" maakte een hoop lawaai en zorgde voor een enorme stanklucht (stof). Het huisje was klein en het is er 's nachts best koud, dus in zo'n onverwarmde en klamme kamer echt geen pretje. Personeel was ook weinig vriendelijk, waar de ene avond de receptionist zei dat hij wel even voor ons wou bellen naar het quad centrum bleek dit de volgende morgen opeens absoluut niet meer mogelijk en moesten we het zelf maar uitzoeken.

Positief is dat er wel een subway in de buurt zit.

Gereisd met partner in oktober 2012

nooit meer

Henk, 8-11-2012

ligging tov. Bryce Nat.Park is prima. Zwembad verouderd en gaten in de plastic wanden. Kamers somber. Direkt om hotel kaal en geen wandeling mogelijk.
Gereisd familie in september 2012

bryce hotel

Louise Kroot, 5-3-2012

Bryce hotel is prima hotel, wel ietsje gedateerd.

Jammer dat het restaurant en het zwembad dicht waren

in de periode dat wij hier verbleven (februari 2012)

Gereisd met partner in februari 2012

soms is het niet anders

jolly_simba, 3-9-2011

Het ligt geweldig, maar daar hebben we het dan ook wel mee gehad. De kamers zijn oud en bij ons duurde het heeeeeeell erg lang voor er warm water uit de douche kwam.

Het ontbijt genuttigt in het restaurant, maar zelfs een gewoon eitje bakken was heel erg moeilijk.

Geen aanrader, helaas voor ons was het andere hotel vol...

Gereisd met partner in mei 2011

Drama

Remy, 9-8-2010

Ligt aan de weg naar Bryce Canyon, mooie omgeving en hiermee ideaal gelegen. Bossen om dit motel heb ik niet gezien zoals in de revieuw van een ander staat.

Kamer is zeer vies, oud en versleten. Slecht werkende airco/verwarming, vieze wollen dekens en overal vlekken. Mijn digitale fotolijst is nog groter dan de tv (maar is niet echt belangrijk). Wat erg vervelend is, het toilet spoelde elke 20 min automatisch door. Ik heb op het punt gestaan om een ander hotel te nemen midden in de nacht, maar gezien de ligging toch niet gedaan (er is maar 1 ander hotel in de buurt). De volgende ochtend helaas niet voor half acht kunnen vertrekken omdat de receptie toen pas open was. Dit was echt gillend naar huis in werkelijkheid!

Gereisd alleenreizend in mei 2010

leentje, 15-6-2007

eenvoudig motelletje, prima om bryce canyon te bezoeken
Gereisd anders in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bryce Canyon Resort in Bryce Canyon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bryce Canyon Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bryce Canyon Resort scoort een 5.69 uit 10 op basis van 13 reviews.