Hotel Lajitas Resort & Spa ****

Hotel Lajitas Resort & Spa
Lajitas Resort & Spa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lajitas Resort & Spa bij:

1 review over Hotel Lajitas Resort & Spa in het Nederlands

Bijzondere ervaringen in dit hotel in westernsfeer

Elly en Koene, 17-6-2010

Dit hotel ligt in "the middle of nowhere" tegen de mexicaanse grens. Voordeel is dat dit dicht gelegen is bij een ingang van Big Bend National Park. Nadat wij bij het inchecken de sleutel van de kamer kregen, overkwam ons een bijzondere ervaring. N.l. toen wij de deur van de kamer openden was daar een andere gast die nogal schrok dat wij in "zijn hotelkamer" stonden. Excuses van het hotel en een upgrade naar een grotere kamer met uitzicht over de golfbaan. Daar aangekomen bleek de kamer nog niet schoongemaakt. Voor de 3e keer terug naar de receptie en nogmaals excuses, een drankje en weer een upgrade. Nu kregen we een junior-suite. Deze was prachtig, groot en in westernsfeer. Hotel oogt ook prachtig (westernsfeer) en heeft een goed restaurant. Toch zouden ze nog wat zaken kunnen verbeteren. Goed hotel, maar niet perfect (bakkerij was 2e dag gesloten, douche-kraan lekte, geen licht in toillet, etc.). Prijs is hierdoor niet in verhouding tot kwaliteit.
Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lajitas Resort & Spa in Lajitas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lajitas Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lajitas Resort & Spa scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.