Hotel Sleep Inn Houston Inter-Continental Airport **

Hotel Sleep Inn Houston Inter-Continental Airport
Sleep Inn Houston Inter-Continental Airport

Plaats als eerst een review!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sleep Inn Houston Inter-Continental Airport bij:

1 review over Hotel Sleep Inn Houston Inter-Continental Airport in het Nederlands

Super hotel voor 1 nacht vliegveld Houton.

T Jeurissen, 20-9-2011

Hallo,

Wij zijn hier vorrig jaar beland nadat we gestrand waren op het vliegveld in Houton (lang verhaal) we belden dit hotel rond 12/1uur snachts. We werden netjes opgehaald en voor de deur afgezet. de prijs van 50dollar voor 1 nacht + ontbijt viel ons ook nog mee. De kamer en badkamer waren erg netjes en goed in orde.

We hadde de volged ochtend vroeg onze aansluitende vlucht. Ontbijt was voor ons extra vroeg klaar gemaakt en de shuttle stond ook optijd klaar en heeft ons voor het vliegveld weer afgezet.

De medewerkers hebben ons ok goed geholpen en super service verleend.

Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sleep Inn Houston Inter-Continental Airport in Houston, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sleep Inn Houston Inter-Continental Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sleep Inn Houston Inter-Continental Airport scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: