Hotel Rosewood Mansion on Turtle Creek *****

Hotel Rosewood Mansion on Turtle Creek
Rosewood Mansion on Turtle Creek

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rosewood Mansion on Turtle Creek bij:

1 review over Hotel Rosewood Mansion on Turtle Creek in het Nederlands

Fantastisch hotel !

Elly en Koene, 16-6-2010

We zijn onze rondreis in Texas gestart met een aantal dagen Dallas en hebben in dit hotel 3 nachten gelogeerd. Het hotel is zeer luxe en smaakvol ingericht. De kamer/badkamer waren groot en van alle gemakken voorzien. De kamer oogde fris en modern. Goede bedden en 's nachts rust in het hotel. Op ons verzoek heeft een concierge een tour voor ons geboekt en tot onze verrassing was dat een privé-gids die ons vele aspecten van Dallas heeft laten zien. Service is zeer hoog binnen dit hotel. We hadden een kamer gevraagd die niet bij de lift en ijsmachine was en kregen een kamer wel om de hoek van de lift. Het hotel heeft ons meteen een andere kamer gegeven en liet meteen als excuses koffie en diverse cakes bezorgen op onze kamer. Ontbijt was ook voortreffelijk. Het hotel ligt in een prachtige wijk en binnen enkele minuten zit je downtown of op de snelweg. Het is een prijzig hotel, maar het geld zeker waard.
Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rosewood Mansion on Turtle Creek in Dallas, TX, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rosewood Mansion on Turtle Creek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rosewood Mansion on Turtle Creek scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.