Hotel North Austin Plaza & Suites ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel North Austin Plaza & Suites*** bij :

1 review over Hotel North Austin Plaza & Suites in het Nederlands

redelijk simpel hotel

Mieke, 27-11-2011

op het moment dat wij er waren, was er in Austin een motortreffen. Naar verluidt waren er 40.000 motorrijders in heel Austin. Zo ook in dit hotel, met name de Harley club. Ze zetten hun motor voor de hotelkamer deur, naast het zwembad, en draaien hard hun muziek. Wij vonden het niet echt erg (we hadden genoeg te kijken zo) maar eigenlijk was het wel te gek en door het hotel werd er niets gezegd. De kamers zijn redelijk groot, inrichting niets bijzonders en redelijk schoon. Het is een groot complex, als je van je kamer naar het zwembad loopt kom je wel veel troep tegen. Ooit was er volgens ons een 2e zwembad en daar hebben ze nu een soort tuin van gemaakt. Er zit geen ontbijt bij, maar je kreeg een kortingsvoucher voor Denny's. Doordat er dus zoveel motorrijders waren, heb wij 3 ochtenden niet kunnen ontbijten bij Danny's omdat het overvol was. Het is een groot, oud complex, maar ook goedkoop, dus wij vonden het een goede prijs kwaliteit verhouding
Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel North Austin Plaza & Suites in Austin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel North Austin Plaza & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel North Austin Plaza & Suites scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.