Hotel Sheraton Read House Chattanooga ***

Hotel Sheraton Read House Chattanooga
Sheraton Read House Chattanooga

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sheraton Read House Chattanooga bij:

1 review over Hotel Sheraton Read House Chattanooga in het Nederlands

Tegenvaller

R. Henrich, 6-8-2008

Ruim onvoldoende voor meer dan 200 dollar per nacht. Wij hadden een suite, maar deze was zeer depressief ingericht. Erg donker en zeer kleine badkamer. Hotel ligt wel erg gunstig in centrum. In Chattanooga is een prachtig aquarium, maar verder vonden wij het sfeerloos. Rubyfalls en Rockcity Gardens vonden wij de moeite van het omrijden niet waard. Leuk als je in de buurt bent , maar meer dan ook niet.
Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Read House Chattanooga in Chattanooga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Read House Chattanooga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sheraton Read House Chattanooga scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: