Hotel Americas Best Value Inn **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Americas Best Value Inn** bij :

1 review over Hotel Americas Best Value Inn in het Nederlands

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Robert, 8-11-2012

Wij hebben hier tijdens onze rondreis 3 nachten geslapen wat ondanks de ligging aan de snelweg prima ging. De ontvangst was wat formeel. Niet overdreven vriendelijk maar ook niet onvriendelijk. De kamer was wat kleiner dan we gewend zijn in Amerika maar ruim genoeg. Bovendien was hij prima schoon. De dames van het ontbijt hielden het "buffet" goed bij en beschikten bovendien over de nodige, soms wat aparte, humor. De ontbijtruimte kan op soms iets overvol raken maar de eventuele drukte lost snel op.

Absoluut pluspunt was de prijs/kwaliteitsverhouding.

Restaurants zijn direct naast het hotel.

Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Americas Best Value Inn in Rapid City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Americas Best Value Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Americas Best Value Inn scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.