Lodge Cedar Pass

Cedar Pass

1 review over Lodge Cedar Pass in het Nederlands

midden in het badlands np

Gino, 19-10-2012

Dit hotel ligt midden in het badlands np. In dit np ligt een scenic road waar je op tal van plaatsen wandelingen kan maken en op het einde van deze road ligt dit hotel.

Het bestaat uit verschillende vrij staande huisje/ cabins. je hebt keuze uit een paar verschillende types. wij hadden het goedkoopste type huis maar dit was ook dik in orde. Je kan je auto parkeren vlak voor je huisje. Dit bestond uit 2 dubbel bedden en een klein badkamertje met wc en douche aanwezig. Wel geen koelkast en geen safe. Huisje was vrij basic maar wel heel leuk en gezellig als je rondom in de natuur bent. smorgens stonden we op en de hertjes liepen voor ons huisje gewoon rustig voorbij. En dit met de mooie zonsopgang en de badlands als achtergrond was heel leuk.

In de buurt van hotel is niets dus je kan best eten in hotel. Is een soort snackbar waar je best goed kan eten(pasta,kip,hamburgers,zalm,...)

prijs - kwaliteit is dit hotel heel goed.

Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Cedar Pass in Interior, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Cedar Pass zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Cedar Pass scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.