Hotel Best Western Golden Spike Inn

Hotel Best Western Golden Spike Inn
Best Western Golden Spike Inn

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Golden Spike Inn bij:

1 review over Hotel Best Western Golden Spike Inn in het Nederlands

Goed hotel in prachtige omgeving

M.Wansink-Kuipers, 8-7-2009

Wij zijn in dit hotel geweest in mei 2008. We waren praktisch de enigen hier, zo vroeg in het seizoen. Toen we begonnen hier was het 24graden C, 2 dagen later lag er een dik pak sneeuw en konden we hier niet meer vertrekken! Het was echt winter wonderland. De mensen van het hotel waren erg vriendelijk en behulpzaam. Ze belden voor ons met de meteodiensten en informeerden voor ons hoe de situatie op de snelwegen was. Er was een goed binnenzwembad, de kamers waren ok en ook over het ontbijt hadden we beslist geen klagen!

Een aanrader voor wie Mount Rushmore, Crazy Horse Memorial en Custers Statepark wil bezoeken!

Gereisd met partner in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Golden Spike Inn in Hill City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Golden Spike Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Golden Spike Inn scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: