Hotel Days Inn Charleston - Historic District **

Hotel Days Inn Charleston - Historic District
Days Inn Charleston - Historic District

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Days Inn Charleston - Historic District bij:

1 review over Hotel Days Inn Charleston - Historic District in het Nederlands

Standaard Days Inn Motel

paul, 28-11-2009

Het is al weer lang geleden. De eerste nacht hadden we een kamer vlakbij de centrale ventilatie. Veel lawaai dus, want het is hier altijd verschrikkelijk warm dus dat ding draaide op volle toeren. We kregen zonder problemen de volgende dag een andere kamer bij het zwembad. Zo van de kamer het water in. Super. Destijds nog geen ontbijt, maar volgens mij serveert Days Inn nu altijd een ontbijtje. De ligging is prima, vlakbij het historische centrum van Charleston. Maar oei wat was het heet in juli 1993.
Gereisd met partner in juli 1993

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn Charleston - Historic District in Charleston, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn Charleston - Historic District zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Days Inn Charleston - Historic District scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: