Hotel Chateau Resort & Conference Center ***

Hotel Chateau Resort & Conference Center
Chateau Resort & Conference Center

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chateau Resort & Conference Center bij:

1 review over Hotel Chateau Resort & Conference Center in het Nederlands

Het was ok.

fsn1979, 23-5-2010

Dit hotel heeft er ooit heel mooi uitgezien, maar is helaas heel erg verouderd en dat is zonde. Het heeft namelijk een prachtige ligging, maar doordat ze er niet veel aan doen, zullen ook weinig mensen komen. De kamers waren op zich prima. Van het eten weten we niks, want dat vonden we te duur. We zijn in de buurt wezen eten bij een bierbrouwerij en dat was een prima restaurant! We hebben er ook heerlijk gewandeld in Bushkills Falls en heerlijk geshopt in het nabijgelegen oulet center.
Gereisd met vrienden in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chateau Resort & Conference Center in Tannersville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chateau Resort & Conference Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chateau Resort & Conference Center scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: