Hotel Four Points By Sheraton Philadelphia Airport ***

Hotel Four Points By Sheraton Philadelphia Airport
Four Points By Sheraton Philadelphia Airport

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Four Points By Sheraton Philadelphia Airport bij:

1 review over Hotel Four Points By Sheraton Philadelphia Airport in het Nederlands

SUPER "fantastisch" WARME DOUCHE

Ellen van Herpen, 19-1-2011

Na een lange reis van Amsterdam naar Philadelphia en 5 uur vertraging door de sneeuw toch nog aangekomen en de aansluiting naar Fort Lauderdeel gemist. Van US Airways dit hotel gekregen. Tot onze verbazing maar 1 kamer terwijl we met z'n vieren waren. Gevraagd om nog een kamer die konden we krijgen een eind verder van het vliegveld vandaan. Als wij betaalde dan konden we in dit hotel blijven maar dat was niet de bedoeling want US airways moest dit betalen. Het meisje achter de balie van het hotel is gaan bellen na zeker meer dan een halfuur had ze het voor elkaar dat we zonder te betalen een kamer erbij kregen. Echt geweldig. Super dit hotel krijg van ons DE WARME DOUCHE.
Gereisd met vrienden in december 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Four Points By Sheraton Philadelphia Airport in Philadelphia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Four Points By Sheraton Philadelphia Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Four Points By Sheraton Philadelphia Airport scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: