Hotel Best Western Country Cupboard Inn

Hotel Best Western Country Cupboard Inn
Best Western Country Cupboard Inn

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Country Cupboard Inn bij:

1 review over Hotel Best Western Country Cupboard Inn in het Nederlands

Prima Best Western!

B & J, 1-7-2010

Een beetje moeilijk te vinden want het adres klopte niet en het staat ook niet aangegeven langs de weg.

Prima kamer, uitzicht op een vijvertje, heel rustig. Gelegen in een soort industriepark met een shoppingcomplex en een groot buffetrestaurant aan de achterdeur. Koffie en koekjes in de receptie, en bij aankomst kreeg iedereen een flesje water voor op de kamer. Ontbijt niet bijzonder zoals gebruikelijk ginder, maar dat zijn we al gewend.

Ik ben zeer tevreden.

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Country Cupboard Inn in Lewisburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Country Cupboard Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Country Cupboard Inn scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: