Hotel Motel 6 Portland Tigard West

Hotel Motel 6 Portland Tigard West
Motel 6 Portland Tigard West

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Motel 6 Portland Tigard West bij:

1 review over Hotel Motel 6 Portland Tigard West in het Nederlands

Doorsnee motel

paul, 3-9-2012

Motel ligt aan snelweg en dat hoor je. We hadden dit motel speciaal geselecteerd omdat we voor onze kinderen een zwembad willen. Helaas, bij aankomst blijkt de pool 'defect' te zijn. Domper. Deze Motel 6 heeft nog geen remodeled rooms, maar pas daar voor op, want de bedden zijn na remodeling erg smal. Verder geen shampoo in de douche, maar alleen een zeepje. Dat is ook standaard bij Motel 6. Het ontbijt restaurant naast de deur is een aanrader. Moet ook wel, want er is geen ontbijt bij Motel 6.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Motel 6 Portland Tigard West in Tigard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Motel 6 Portland Tigard West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Motel 6 Portland Tigard West scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: