Hotel Residence Inn by Marriott Portland West ***

Hotel Residence Inn by Marriott Portland West
Residence Inn by Marriott Portland West

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Residence Inn by Marriott Portland West bij:

1 review over Hotel Residence Inn by Marriott Portland West in het Nederlands

Uitstekend hotel voor een business trip

stefanvancleef, 25-6-2013

Ik ben hier een aantal keer geweest toen ik op business trip was. De ligging is ideaal, aan de rand van Hillsboro, vlakbij de snelweg en op ongeveer een kwartier rijden van downtown Portland. De kamers zijn prima uitgerust en brandschoon, de airco in de kamers is echter erg luidruchtig. Het schoonmaakpersoneel spreekt slecht Engels, maar af en toe wat fooi geven doet wonderen. Receptiepersoneel is erg aardig en attent!

Het ontbijt zit bij de prijs inbegrepen en is OK, wat meer afwisseling zou welkom zijn. Het "diner" in het hotel zelf is een no-no, maar vlakbij zitten een aantal aardige restaurants (Stanfords (maar is duur) en iets verder Romano's Macaroni Grill en Thai Elephant (in The Streets of Tanasbourne shopping mall).

Het hotel is een aanrader en mocht ik naar Hillsboro terug moeten voor mijn werk, dan ga ik zeker naar de Residence Inn!

Gereisd zakelijk in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence Inn by Marriott Portland West in Hillsboro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence Inn by Marriott Portland West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residence Inn by Marriott Portland West scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: