Bend

1 review over Camping Tumalo State Park Campground in het Nederlands

Mwoah

Monique, 21-5-2012

We waren al even aan het zoeken naar een camping in deze buurt. Die waren of vol of lagen niet voor het opscheppen. Iemand verwees ons naar deze camping en verkocht het aan ons als de mooiste camping in de omgeving. Of dat daadwerkelijk zo was? Geen idee. Wij hebben gedurende onze vakantie veel mooiere campings gehad. Wat mooi zou zijn geweest is om aan het riviertje te staan. Daar was helaas geen plek. Het had mogelijk iets met onze beleving gedaan.
Gereisd familie in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tumalo State Park Campground in Bend, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tumalo State Park Campground zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Tumalo State Park Campground scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.