Hotel Shilo Inn Suites **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Shilo Inn Suites bij:

2 reviews over Hotel Shilo Inn Suites in het Nederlands

een mooi resort in Bend

dordtboy, 8-6-2011

Dit was onze eerste keer dat wij bij een Shilo inn sliepen dit is ons zeer goed bevallen. Ruime kamers, goed ontbijt, ruim opgezet resort.

Ga eens eten bij Black Bear Diners een echt amerikaans restaurant met leuk en goed uitgewerkt thema.

Gereisd met vrienden in april 2009

Superhotel in Bend

ellen, 28-2-2010

Dit hotel is een groot complex met zeer ruime kamers aan het water. Een buitenzwembad en binnen zwembad. Uitgebreid ontbijt met ei en worst, fruit e.d.

Service is OK. Wij hebben in een suite geslapen met een kleine keuken. Kamer was schoon en groot. Het hotel ligt tov verschillende winkels. Verder is de ligging perfect en een goede start voor verschillende trips in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shilo Inn Suites in Bend, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shilo Inn Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Shilo Inn Suites scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.