Hotel Holiday Inn Cherokee ***

Hotel Holiday Inn Cherokee
Holiday Inn Cherokee

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Holiday Inn Cherokee bij:

1 review over Hotel Holiday Inn Cherokee in het Nederlands

roomservice en restaurant zeer slecht

ronald , 28-9-2008

Holiday inn cherokee ligt midden in het indianenreservaat de omgeving is prachtig en de shows van de indianen zijn zeker het bezoeken waard. Deze Holiday Inn heeft twee zwembaden 1 binnen en 1 buiten dat is prima. De roomservice werd met een leugentje geweigerd omdat ze het te druk hadden...toen we dus maar naar het restaurant gingen bleken er 5 tafels bezet te zijn van de 20!!! Het eten was zeer slecht de serveerster aan onze tafel deed erg haar best en daar was ook niets op aan te merken. Fijn hotel, maar je moet geen gebruik maken van het restaurant.
Gereisd familie in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Cherokee in Cherokee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Cherokee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Cherokee scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: