Hotel Comfort Inn Cherokee ***

Comfort Inn Cherokee

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Comfort Inn Cherokee bij:

1 review over Hotel Comfort Inn Cherokee in het Nederlands

Wim Vanthienen, 19-5-2007

Prachtig, vrij nieuw en goed onderhouden hotel, gelegen langs de rivier bij het naderen van Cherokee vanuit de richting "Bryson City" (er is meer dan één Comfort Inn!). Voor een toeslag van 10 dollar t.o.v. een standaardkamer kregen wij een heel mooie suite met kingsize bed, grote zithoek en zonnig balkon met uitzicht op het water. In de slaapkamer is een tweede lavabo aanwezig, evenals een koffiezetapparaat, een strijkijzer en een strijkplank. Vooral te vermelden is het gratis uitgebreid ontbijt, met naast de klassieke spullen bij een Amerikaans ontbijt ook vers gebakken wafels, stukjes kaas, verse fruitsla, fruit en lekker fruitsap. Toch betaalden we hier in april 2007 maar 65,19 dollar. Normaal gezien zou er ook draadloos internet beschikbaar moeten zijn, maar zelf geraakten we niet verder dan een zwak signaal van het tegenover gelegen hotel.
Gereisd anders in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Cherokee in Cherokee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Cherokee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comfort Inn Cherokee scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: