Hotel The Esplanade **

The Esplanade

1 review over Hotel The Esplanade in het Nederlands

Beetje Jammer

Marcel, 14-1-2013

De service bij de receptie is heel erg goed, deze mensen zullen er alles aan doen om je te helpen. Helaas laat het ontbijt te wensen over, alles wordt gekoeld in ijs niet in koelkasten. Verder lijkt het een beetje op een shelter voor daklozen maar hier heb je verder geen last van. De kamers zijn stervenskoud en het lijkt net alsof je in een jaren 80 film stapt met het bloemetjesbehang. Het hotel ligt wel zeer gunstig ten opzichte van new york. Het station is een kwartiertje lopen en voor een taxi betaal je 5 dollar. Binnen 20 minuten ben je met de trein op grand central. Het hotel was te doen maar daar is ook alles mee gezegd. Ik neem de volgende keer liever een hotel in new york zelf die voldoet aan de europese standaard. In white plains zelf ben ik overigens niet echt geweest, volgensmij is hier ook niet veel te doen
Gereisd met partner in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Esplanade in White Plains, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Esplanade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Esplanade scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: