Hotel Wolcott ***

Wolcott
8,1

5 tips over Wolcott

Herman, 9-10-2015
Wij namen een driedaags abonnement op de hop on, hop off Bbus incl avondrondrit ( zeker doen, prachtig) en bootvervoer naar het vrijheidsbeeld. Neem niet alleen de rode route maar pak ook de blauwe mee.
Kamaarlvis, 10-5-2014

Doe alle bekende bezienswaardigheden!

Eettips:

Five napkin burger in hell's kitchen.

Magnolia bakery voor cupcake of bananapudding. Bleeckerstreet.

Grey dog in Soho.

Kijk voor leuke tips op: weheartnewyork.nl

Maria, 30-4-2014

Op de hoek vd straat aan de overkant zit een zaak, Bread and Butter, waar je goed en gezond eten kun halen en kunt zitten als je niet meer uit wil.

Wij hebben, omdat we met meer dan 4 personen waren, voor 15 Dollar pp een shuttle [Viator Support] genomen vanaf JFK. Je betaald alleen nog de tol voor de tunnel van ongeveer $ 7,50. Ze waren betrouwbaar en netjes op tijd. We hebben dit vrij simpel in Nederland via internet geboekt.

Brooklyn vonden we heel leuk om doorheen te wandelen.

Wouter, 15-6-2013
Neem geen ny city pass. Dit haal je er nooit uit en je hebt ook geen voorrang bij attracties.
Marc, 23-11-2012
Niet de New York Pass, maar de CityPass! Is 9 dg geldig, geeft toegang tot 6 hotspots voor $89: ESB, Am. Museum of Natural Hist, Metr. Museum of Art, MoMA, Top ot Rock óf Guggenheim, Vrijh.bld+Ellis Island óf Circle Line Cruises. We hebben de 1e 2 dg de hop on/off-bus genomen. Zo zagen we heel Manhattan. Een tip vr film- en tv-fans is de tvfilmtour van On Locations Tours. Deze filmlocatietour duurt 3,5u. Gezellig eten kan bij Ellen's Stardust Diner, waar al t personeel serveert, maar ook zingt.

Onze bezoekers bekeken ook: