Hotel West Side Inn **

3,2

Onvoldoende

5 reviews over Hotel West Side Inn in het Nederlands

rehnilda, 19-9-2006

Het is een vies goor rantzig hotel. Het is schandalig dat ze dit bij reisbureau`s durven te vertonen.

Het tapijt was erg goor en stonk erg muf. Badslippers gingen niet uit zelfs niet in de douche.

Nooit naar toe gaan het is zeer slecht!!!!!!!

Gereisd anders in september 2006

Bert, 17-8-2006

Ongelofelijk slecht, vieze kamers, vieze badkamer, slechte service etc etc etc. Geeft iets meer geld uit en zoek wat beters. Bah bah
    Gereisd anders in augustus 2006

N van Putten, 15-12-2005

Dat er 2 sterren achter staan,is me een raadsel.Kleine rotkamer,TV uit 1890 en een stapelbed dat bij elke beweging kraakt.

De verwarming die herrie maakt(en pal naast je bed staat),de kamer rook ook naar urine.gelukkig was het maar voor 2 dagen...

Gereisd anders in december 2005

Nicole, 28-9-2005

Mijn vriend en ik zijn net terug van een rondreis USA waarvan 2 dagen NY. Op internet dit hotel geboekt omdat het redelijk betaalbaar was en er erg leuk en mooi uitzag.

Niet dus.... Onze kamer was zo klein dat er net een bed( zonder lakens) oppaste. Verder waren de sloten van de deuren rondom slecht te noemen. Om het maar niet over de gezamelijke badkamer te hebben... Erg vies en onhygiënsch. Dat de lift in het hotel trouwens nog wordt gebruikt is verwonderlijk. We hebben er 2 minuten ingestaan en werden geconfronteerd met uithangende liftknopjes en kabels. Niet echt veilig dus. Ik heb veel gereisd en ben veel gewend maar dit was echt te duur voor het geen je er voor kreeg. Een oud en vatzig hotel dat in onze ogen erg aan onderhoud toe is.

In onze ogen dus geen aanrader

Gereisd anders in september 2005

Joost, 2-8-2005

Overgeboekt naar dit hotel omdat er brand in het huidige hotel was geweest! Oud hotel! Slechte sloten op de kamers! Het sanitair was ook ondermaats! Geen aanrader!
      Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel West Side Inn** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel West Side Inn in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel West Side Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel West Side Inn scoort een 3.17 uit 10 op basis van 18 reviews.