Hotel West End Studios *

West End Studios
5,4

Matig

11 reviews over Hotel West End Studios in het Nederlands

Schoon genoeg, veel waar voor je geld

Johan Verlijsdonk, 30-10-2008

We zijn in de herfstvakantie geweest, half oktober. Het bed was erg prettig, de kamer was schoon, werd iedere dag verschoond op ons verzoek. Gezamelijk sanitair is wennen, maar te overleven. Is de ene niet schoon genoeg, ga je naar de ander.

Voor 5 nachten hebben we samen omgerekend 280 euro betaald, daar heb je zelfs in Nederland nauwelijks een hotel/hostel voor.

Stel je in op matige omstandigheden en het zal je echt niet tegen vallen. Hierdoor hou je veel euro's over die je kan besteden op een andere manier.

Tenslotte kwamen we toch alleen maar om op de kamer te slapen.....en dat is meer dan fantastisch gelukt. Succes met jullie keuze.

Gereisd met partner in oktober 2008

Alleen de ligging is goed

kate, 15-10-2008

We zijn in september 2008 geweest en misschien dat we pech hadden, maar het bed was te klein (drie dagen rugpijn) en niet schoon.

De gezamenlijke douches/toiletten waren tijdens ons verblijf niet schoon (overgelopen toilet, haren in het putje ed). Volgende keer zou ik iets duurders met meer kwaliteit boeken.

Gereisd met partner in oktober 2008

Jonas, 29-10-2007

het was geen super hotel maar voor dat geld heb ik een bijzonder goede tijd gehad . in niet echt schone kamers maar wel lekkere bedden en uitstekend vriendelijk personeel.
    Gereisd familie in oktober 2007

Renate, 13-10-2007

Je weet dat dit alleen maar een slaapplek is, voor de rest ben je de deur uit. Daaraan voldoet dit hostel. Alleen valt mij op dat de foto's op internet niet up to date zijn. Kamers kunnen opgeknapt worden. Ook opvallend is, dat als je alleen reist, je altijd een kamer ergens in een verdomd hoekje krijgt. En heel erg klein en zonder wasbak. Dat er geen tv is, maakt mij niet uit, die hoef ik niet. Maar je kan nergens je spullen kwijt; geen kast, stoel of kledinghaken. Ook niet als je er om vraagt. Maar ja, je komt voor de stad. En die is en blijft fantastisch. In de buurt heb je leuke restaurants en Central Park is niet al te ver weg.

Neem je slippers mee, en je kan bij de balie om een schone handdoek vragen als je je oude inlevert.

Gereisd alleenreizend in september 2007

Rachel, 7-10-2007

we hebben echt een super tijd gehad in new york! hadden express het goedkoopste hotel gekozen omdat we van te voren wisten dat we er alleen maar zouden slapen.

als dit ook het enige is wat je doet in het hotel is het prima.. badkamers moeten gedeeld worden dus het is 'sochtends wel rennen maar ze zijn schoon.

locatie is prima.. metro op 5 minuten lopen afstand en central park is lopend ook prima te doen.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

anja, 28-6-2007

West end Studios is echt een HOSTEL en geen hotel.

Het is, voor NYC, echt super goedkoop en je krijgt zeker waar voor je geld als je de verwachting maar niet te hoog legt! De kamer was redelijk schoon en de bedden waren prima. Het is goed te bereiken met de metro (drie min. lopen)en je staat binnen 15 min. op Time Square. Leuke/lekkere restaurantjes in de omgeving. We hebben dit gevonden via hostelworld.com. Hier vind je meer gelijkwaardige hostels.

Gereisd anders in juni 2007

Esmé Hoffmann, 20-2-2007

oud, muf en warm... en kan een verfbeurt gebruiken. maar wel schoon opzich. maar neem je badslippers mee :) wat verwacht je voor die prijs? je bent zo downtown en het is een prima stuk NY. in new york moet je alleen maar in je hotel zijn om je ogen dicht te doen, en dat ook zo weinig mogelijk ;) !! dan is dit hotel prima. denk dat jongeren er toch minder last van hebben dat het er allemaal niet tip top uit ziet. die gaan voor de stad! ik heb een fantastische week gehad in the big apple!!
    Gereisd met vrienden in september 2006

Wim Bosma, 10-2-2007

Zelfs als je volgens de normen al oud bent 53 jaar Voldoet dit hotel als slaapplaats. Dat is ook het enige wat je er te zoeken hebt. Maar waar ga je nou voor naar New York ?? Om boven op het Empire State Building te staan natuurlijk. Jongensdroom in vervulling. Wat een stad zeg. Je staat in 2 minuten op broadway en pakt daar de metro en bent binnen 5 minuten Downtown zoals ze dat daar noemen. Tegenover het metrostation kan je even lekker ontbijten. En hup de hort op.
    Gereisd alleenreizend in april 2006

8-11-2006

Dit is een verschrikkelijk hotel, niet echt veilig wat betreft kamersloten, heet en geen bediening, een allochtoon aan de ingang is alles.

nee geef dan iets meer uit of ga niet naar new york.

ook rond 100 straat dus de route metro gaat vanuit de stad langs hier naar harlem en de bronx dan weet je het wel voor sávonds. niet doen

Gereisd familie in februari 2004

mack, 23-10-2006

Persooneel erg vriendelijk!Als je alleen een bed nodig hebt is dit prima.Verwacht niet te veel maar daar is de prijs ook niet naar.De kamer,bed en badkammer oud maar wel schoon.Je bent met de metro zo in het centrum.
    Gereisd met vrienden in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel West End Studios in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel West End Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel West End Studios scoort een 5.38 uit 10 op basis van 13 reviews.