Hotel W ****

W

5 reviews over Hotel W in het Nederlands

Hip tophotel op sublieme locatie.

Robbert Scheers, 8-12-2008

Voor New Yorkse begrippen een verademing om hier te verblijven, mooi designhotel en niet zo'n kuddehotel vol verveelde toeristen. Heel belangrijk: Ontzettend lekker geslapen (super bedden en service), zat lekker hoog, dus geen rumoer van de stad. Eten doe je niet in je hotel, alles verder buiten de deur doen, zoveel geweldige restaurants en bars, ben je zo met de taxi en alle amusement om de hoek.

Na diverse mindere!!hotelervaringen in deze stad ga ik hier graag weer een volgende keer terug.

Gereisd familie in december 2008

Wytze, 25-1-2007

Met Oud&Nieuw geweest. Kamer was goed en erg mooi ingericht. Service was ook prima, maar een beetje fooi-bedelend en daar houd ik totaal niet van.

Badkamer was erg mooi, en schoon.

2x moeten bellen of onze kamer schoongemaakt kon worden, maar personeel was vriendelijk. Receptie personeel niet erg willend, en bereid iets extra's te doen.

Verder is het echt een betaal-voor-alles cultuur; muziekje luisteren, filmpje kijken, massage olie brengen.

Uitzicht op times square is spectaculair.

Zou er wel nog een x verblijven, bedden waren heel prima.

Gereisd anders in januari 2007

Rob en Willy, 23-1-2007

Met de kerst geweest.

Mooi hotel, kamers inderdaad niet al te groot maar toch voorzien van boxspring bedden, buro, minibar waarop tv.

Douche en kamer elke dag schoon.

Personeel behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd anders in januari 2007

elisa, 29-5-2005

Ik ben er 2 jaar geleden geweest, en het was een supermooi hotel een beetje lougne stijl, waren redelijk kleine kamers maar dat is ook logisch middenin new york, het personeel vond ik verder wel erg vriendelijk en we hebben zelfs nog een grotere kamer gekregen, dus prima hotel!
      Gereisd anders in mei 2005

edwin, 27-9-2004

zeer modern hotel, niet erg klantvriendelijk

kamers redelijk qua oppervlak, ondanks dat het hotel maar een jaar of drie oud is zou een opknapbeurt van bv de badkamer niet overbodig zijn.

Wat wel belangrijk is zijn de goede bedden (meestal bij starwood hotels)

Het Westin times square hotel is beter en goedkoper terwijl het in dezelfde buurt ligt

Gereisd anders in september 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor W bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel W in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel W zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel W scoort een 8 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: