Hotel Valentine Rentals @ Fort George Ave

Valentine Rentals @ Fort George Ave

1 review over Hotel Valentine Rentals @ Fort George Ave in het Nederlands

Te klein!

Gezina van den Bergh, 20-11-2010

Wij zaten met 6 mensen in 1 appartement. Het heeft maar 1 slaapkamer en de rest moest in de woonkamer op de "slaapbanken" slapen. Niet zo erg voor een nachtje of 2. Maar wij waren er twee weken, beetje minder. Dit was ons niet duidelijk verteld bij het boeken. Verder wel netjes onderhouden. Ongever 40 minuten met de subway van Time Square. Midden in een Dominicaanse buurt, dus oefen maar vast je Spaans. Niet gevaarlijk, maar zoiezo niet handig om 's avonds op straat te lopen in New York.
Gereisd met vrienden in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Valentine Rentals @ Fort George Ave in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Valentine Rentals @ Fort George Ave zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Valentine Rentals @ Fort George Ave scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: