Hotel The Pod 51

The Pod 51
8,4

2 reviews over Hotel The Pod 51 in het Nederlands

Ideaal voor iedere citytripper!

Mobow, 8-5-2017

Een heel fijn verblijf gehad hier. De eenpersoonskamers zijn klein, maar fijn. Alles is aanwezig (wasbak, bed, tv, airco) en douche was om de hoek. Zowel kamer als douches worden elke dag schoongemaakt.

Hotel ligt 10-15 min. lopen van Times Square; veel theaters liggen in de straat; ideaal voor als je naar bijv. Wicked wilt!

Bij vragen helpt het personeel je graag verder. Vraag zeker naar hun transportmogelijkheden voor o.a. vliegveld; hun regelen het voor je!

Enige nadeel was een enorm ventilatiesysteem/afzuiging wat bij mijn raam zat; gaf redelijk wat herrie. Pak dus voor de zekerheid je oordoppen in!

Maar als dat het enige is.. Ik zou het hotel zo aanraden! Verwacht geen enorme luxe, maar dat heb je in NY ook niet nodig; de stad is geweldig genoeg!!

Gereisd alleenreizend in februari 2017

Perfect hotel, perfecte locatie!

winneke, 23-9-2014

Hotel Pod 51 is een trendy en mooi ingericht hotel. Het personeel is gastvrij en vriendelijk. De kamers zijn schoon en mooi ingericht. Prima locatie, dicht bij diverse bezienswaardigheden, metro dichtbij. Diverse restaurants in de buurt. Kortom de perfecte plek voor jouw bezoek aan New York. Vooral de rooftopbar is mooi en biedt een geweldig uitzicht over Manhattan. Wij hadden een tweepersoonskamer met eigen douche en toilet. Mooi trendy ingericht, schoon en elke dag werden de handdoeken verwisseld. Wij hebben een geweldig verblijf daar gehad!
Gereisd anders in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Pod 51 in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Pod 51 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Pod 51 scoort een 8.36 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: