Hotel The Amsterdam Inn ***

The Amsterdam Inn
7,5

5 reviews over Hotel The Amsterdam Inn in het Nederlands

Marjan, 25-2-2008

Als je niet teveel eisen stelt aan bed/badkamer is het een prima hotelletje. Nadeel is dat wij 3 trappen hoog moesten (geen lift uiteraard) met al onze bagage voor 4 weken States. Ontbijt is heerlijk, bagel met koffie verderop in de straat. Kamers dus klein, bed klein, badkamer net te doen. Ligging is wel goed, vlakbij Central Park en voldoende openbaar vervoer.
Gereisd met partner in september 2007

Bert-Jan, 28-10-2006

Wij waren er in de herftsvakantie 2006. De kamer was vrij klein. Elke dag schone handdoeken. We hebben het hier prima naar ons zin gehad. Vlak bij coffeeshop waar je ontbijten kon met heerlijke bagel-met-cheese-cream!
Gereisd anders in oktober 2006

Henny en Ruud Breedijk, 17-10-2006

Wij waren hier in mei 2004. Een goed onderkomen, zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding. Wij konden geen kamer krijgen met privébadkamer, maar op de gang waren er genoeg douches en/of baden waar wij ongehinderd gebruik van konden maken. De ervaring leert dat het gebruik verdeeld is over de hele dag. Wij hebben hier 6 dagen gelogeerd en zijn nooit iemand tegengekomen in de badgelegenheden! Enig minpuntje is inderdaad: geen lift maar een steile trap. Verder alles OK!!
Gereisd anders in oktober 2006

Marieke, 27-6-2006

Om prijstechnische redenen toch maar dit hostel geboekt, in plaats van een de duurbetaalde hotelkamers. Ik moet zeggen: het was beter dan veel hotels waar ik eerder overnachtte. Het hostel zelf stelt niets voor: een trap vanaf de straat, een receptie met een vermoeide receptionist en een flikkerende tv op de achtergrond. Maar dan: de kamer. We hadden een eigen badkamer (wastafel/douche) gereserveerd. Keurig schoon: iedere dag schone dikke handdoeken en bed nieuw opgemaakt (2 dollar fooi iedere dag). Airco, veel kastruimte en spiegels, tv, koelkast, magnetron. Wel wat lawaaiig vanwege het verkeer, maar dat is het niet slapende NY. De locatie is fantastisch: niet zo hectisch als rond Times Sq., niet zo nep-hip en vies als Soho, maar een nette woonbuurt (a la Vondelpark) met restaurantjes, pubs en de verplichte Starbucks. Er is veel openbaar vervoer op kruipafstand: vier buslijnen & vijf metro's, slechts 10 min. downtown. Central Park is twee blocks weg! En dat voor 80 dollar per nacht!
Gereisd met partner in juni 2006

kiek, 12-9-2005

bezoek okt 2003

Prima low budget hotel en 10 minuten met de tube downtown.Ontbijten doe je aan de overkant, krijg je een bonnetje voor. Nadeel is de trappen die je opmoet, geen lift en best stijl. tip: neem een kamer met privé badkamer, iedere dag schone lakens en handdoeken.

!!

Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Amsterdam Inn in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Amsterdam Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Amsterdam Inn scoort een 7.5 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: