Hotel St. James **

7,2

13 reviews over Hotel St. James in het Nederlands

leuk hotel, ideale ligging

jeannette-, 4-8-2016

een week verbleven in hotel st james, hotel ligt in zijstraat van time square.

kamers wat verouderd , we hadden een raam maar keken uit op een muur

vriendelijke receptie

Gereisd met partner in december 2015

Goed gelegen wel verouderd

Fred, 31-1-2016

Goed gelegen vlak bij Times Square. Hotel wel verouderd en gehorig
Gereisd familie in juli 2015

Perfecte lokatie

dieuwertje, 4-7-2013

Kamers waren goed genoeg. Enige min puntje is dat we een raam hadden waar we niks door zagen en je dus ook geen buitenlucht kon zien vanuit de kamer. Zijstraat van Times Square dus perfect voor een paar dagen in New York!
Gereisd met partner in mei 2013

Perfecte ligging

Mariel, 29-3-2013

Perfecte ligging, super vriendelijk personeel, kamers netjes, ideaal hotel voor een stedentrip, zijstraat van Time Square. Echt een aanrader...
Gereisd met partner in maart 2013

Goed hotel

Li, 21-3-2013

St. James te New York City is een goed hotel. Straatje uit en je zit midden op Times Square, dus ideale ligging. Elke dag schone handdoeken, bed opgemaakt en badkamer schoongemaakt. Redelijke kamer, misschien omdat wij twee bedden hadden, maar we konden er ruim omheen lopen. We zaten aan de achterkant van het hotel. Geen mooi uitzicht, maar who cares, aan de straatkant heb je meer herrie. Alleen als we de kachel aandeden, hoorde je een geluidje. We hadden dunne lamellen als gordijnen. Wifi was niet altijd best. Het hotel is iets duurder, maar daar staan vele voordelen tegenover. Naast hotel een soort restaurantje, 24 uur open, waar je stukjes pizza, verse (belegde) broodjes, koffie en thee kon kopen. Er was ook een saladebar. Vriendelijk baliepersoneel hotel. Binnen een kwartier loopafstand zit je in Central Park, ESB, Rocekfeller Center, Grand Central Staion, Public Library, Chrysler Building. Kortom, wij gaan dit hotel zeker weer boeken als we naar New York gaan.
Gereisd met vrienden in maart 2013

Wel te doen voor een paar dagen New York!

Saskia, 30-11-2009

De ligging van dit hotel is echt top. 2 keer vallen en je staat op times quare.

Vanaf de buitenkant ziet het er erg leuk uit. Binnenin is alles oud.

De kamers zijn erg klein, met erg weinig kastruimte. De bedden waren niet bepaald om over naar huis te schrijven. Ze waren klein (leuk als je een vriend van 2 meter bij je hebt) en de matrassen waren helemaal versleten.

Voor een paar nachten slapen zit je hier opzich prima. Je brengt toch niet veel tijd door op je kamer.

Het personeel is erg vriendelijk en er zijn genoeg zaakjes in de buurt waar je kunt ontbijten!

Nogmaals; de ligging is echt fantastisch! Als dit je prioriteit heeft zou ik zeker voor dit hotel gaan! Voor een goede nachtrust zou ik toch verder zoeken.

Gereisd met partner in september 2009

Goed hotel voor een paar dagen ny

Marcel, 8-10-2009

St. James is perfect gelegen om new york te ontdekken. Op een paar minuten lopen van Times Square en een minuut of 10 van 42nd street. Diverse metro lijnen zijn in de buurt zodat je snel op andere delen van Manhatten bent of in een van de andere Boroughs. Het hotel heeft een leuke uitstraling bij aankomst. Voor mij ademt het de sfeer uit van het New York zoals ik het uit de films ken. De lobby versterkt dat. Deze sfeer is niet meer ter herkennen als je de lift uit stapt om naar je kamer te gaan. De kamers zijn oud maar schoon. Verwacht niet teveel van het uitzicht! Maar prima voor een aantal dagen. Mensen die in luxe willen baden en verlangen naar een bad om uren door te brengen kunnen beter op zoek naar een ander hotel. Voor degene die New York op straat willen beleven en alleen hun kamer gebruiken om te slapen en te verkleden is het een perfect hotel. Hoewel er in New York gewaarschuwd wordt voor Bedbugs, we hebben er hier geen last van gehad.
Gereisd met partner in september 2009

Nelie, 9-7-2008

Super locatie, zijstraat van Times Square, alles makkelijk te bereiken. Geen ontbijt in hotel, maar wel lekkere bagels bij de buren, twee Deli's naast de deur.

Kamers netjes,iedere dag schoonmaak, inderdaad geen uitzicht maar je komt er alleen om even te slapen!

Gereisd met partner in juli 2008

Daniel Vollers, 17-2-2008

Lekker hotel dicht bij Times Square. Nette kamers, niet groot maar dat heb je ook niet nodig in de wereldstad New York.

No nonsense om alleen te slapen.

Gereisd met vrienden in februari 2008

L. van Esch, 9-1-2008

Qua ligging is dit echt een super hotel! De straat uitlopen en je staat al op Times square. Ook andere bezienswaardigheden zoals Rockefeller center en Empire State building liggen op loopafstand.

Onze kamer was best klein maar wel schoon en netjes. Iedere dag werden handdoeken verschoond.

Er is ook een bagageruimte waar je je koffer achter kan laten als je pas laat naar huis vliegt.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam!

Zoek je een betaalbare maar eenvoudige hotelkamer dan is St James ideaal! Wij gaan hier zeker terug!

Gereisd anders in december 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel St. James** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. James in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. James zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel St. James scoort een 7.21 uit 10 op basis van 14 reviews.