Hotel Renaissance New York

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Renaissance New York bij :

3 reviews over Hotel Renaissance New York in het Nederlands

Bijv. "Wat een topper

eric carolien, 27-10-2008

echt prachtig hotel bedden perfect midden in de stad
Gereisd met vrienden in oktober 2008

perfecte ligging

monique, 4-10-2008

Van 17-22 sept hier geweest.Ligging kan niet beter, midden in Times square-Broadway. 2 straten van 5th avenue. Op loopafstand van Rockefeller centre,( een na hoogste wolkenkrabber met geen wachtijden.) Central park op 5 min lopen, doet vooral een fietstocht met gids. Mooie ruime kamers met prima bedden en badkamer. alles aanwezig, van flat screen tv tot aan grote badlakens. Geboekt incl.ontbijt, konden elke ochtend van de kaart kiezen. Dit was uitstekend.

Verse jus d'orange, fruit, zalm, pancakes, enz.

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Niets was teveel gevraagd. Bij de volgende trip naar New York zouden we weer naar dit hotel gaan.

Gereisd met vrienden in september 2008

De best mogelijke ligging in NY!!

Hans Schatteman, 2-7-2008

Deze ligging is ongelooflijk: pal op Times Square. Je ontbijt met uitzicht op Times Square, en de kamers kijken op de zijstraten die altijd druk zijn en waar je mega-reclameborden ziet of de beurscijfers zoals je ze gewoon bent op tv.

Uiteraard is er in de omgeving ongelooflijk veel te doen.

De service in het hotel is onberispelijk. Ze zouden bij wijze van spreken "springen" voor de klanten. Leuke anekdote: ik vroeg vanop de kamer aan de room service "een volle emmer ijs", ik had me namelijk versproken. Het heeft 30 minuten geduurd... en toen kreeg ik effectief een emmer die tot de top gevuld was met ijs. Ik heb haar dan maar een goede tip gegeven :-).

Het ontbijt is heel lekker en ruim voldoende keuze. Niet goedkoop, vooral wegens de ligging, maar elke cent waard!

Gereisd anders in september 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Renaissance New York bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Renaissance New York in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Renaissance New York zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Renaissance New York scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.