Hotel Portland Square **

5,7

30 reviews over Hotel Portland Square in het Nederlands

Prima hotel

Linda, 1-5-2012

Wij hebben hier in november 2009 gelogeerd. Net hotel. Kleine kamer, om het bed heen is weinig loopruimte (wij moesten springen over onze koffers heen om aan de andere kant van het bed te komen), maar goed genoeg, want je bent toch bijna niet op de kamer. Enige nadeel was dat ons raam niet open kon en het dan vrij benauwd kon zijn als we gedoucht hadden. En de deli aan de overkant van het hotel heeft een erg goed ontbijt.
Gereisd met partner in oktober 2009

redelijk hotel

riekjekeizer130, 8-3-2011

In Juni 2010 hier 4 dagen gelogeerd, de ligging was prachtig, 1 minuut lopen naar centrum time square/metro... hotel was matig, ( er was een verbouwing gaande) maar het bed was goed , en ook een goede douche/bad, met elke dag schone handdoeken..

maar voor de prijs zou ik er wel weer heen gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

goed en simpel hotel met een geweldige ligging!

mireille de kruijf, 14-10-2010

net hotel, kleine kamer, geen kluis op de kamer. geweldige ligging in een zijstraat van times quare, alles in de buurt.
Gereisd met vrienden in mei 2009

Echt slechte service

c. van eck, 22-7-2010

Het Portland Hotel is sterk verouderd, dat is op zich niet erg, wel als je op de site de verwachting wekt dat alles al verbouwd is, daar laten ze mooie kamers zien.

Wij hebben daar midden in de verbouwing gezeten (maar die zal nog wel even doorgaan) gelukkig hoorde je door de erg lawaaiige airco niet veel van de bouwvakkers smorgens.

Het personeel achter de balie is erg ongeïntresseerd (op 1 dame na, die heeft ons de laatste nacht heel goed geholpen, was erg behulpzaam, als de rest van het personeel aan haar een voorbeeld zou nemen dan zou de service op een ruim voldoende zijn uitgekomen)

4 dagen op rij geprobeerd om een stop voor het bad te krijgen maar ondanks de belofte het te regelen de 5e dag maar gestopt te vragen.

De schoonmaakster deed erg haar best maar bijv. de bovenste plank in de inbouwkast lag onder de muizenkeutels.

De ligging, een meter of 50 van time square af, is perfect, naar Central Park loop je in 15/20 minuten.

Dit hotel zeker nooit meer

Gereisd met partner in mei 2010

Fantastische lokatie!

Gabrielle, 20-5-2010

Tja, qua luxe stelt het niets voor maar de bedden liggen goed, de douche werkt en iedere dag schone handdoeken.

En dan is je uitzicht een blinde muur: je bent in NEW YORK!! Een paar stappen naar buiten en je zit op Times Square. Voor deze prijs een top locatie. Volgend jaar zeker weer dit hotel.

Gereisd met vrienden in april 2010

volgend jaar weer !

Decire, 14-11-2009

Eigenlijk alles goed. meerdere jaren m het pensylvania gezeten, nu bij toeval in het portland, en we willen niet meer terug. de kamers zijn kleiner maar vele malen schoner, netter en nieuwer. personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Goede locatie, s`avonds nog even een rondje times square en koffie bij starbucks in de nhl store, en je bent weer `thuis`.

Kortom, helemaal goed, het 8 dagen erg naar onze zin gehad, en met tegenzin naar huis gegaan.

see ya next year !

Gereisd met partner in november 2009

Geen aanrader.

Frederieke, 2-11-2009

Twee weken geleden in NY geweest: wát een geweldige ervaring! Meereizend met vrienden (gezin) die in Hotel Edison verbleven, ik m'n eentje in het Portland Square. 1 persoons kamer met shared bathroom. Erg kleine kamer. Oud. Na heerlijke dag in stad bij aankomst in kamer vreemde geur in kamer. Op gang en in lift inderdaad onaangename aroma therapy (kokos?). Het bed was goed (belangrijkste voor mij)! Verder op kamer: wasbak, telefoon, airco, TV, kapstok met aantal kledinghangers. Tapijt & behang oud. Wel elke dag schone handdoeken. Die week: van 0 graad Celsius 1e dag tot 20-25 graden terrasweer laatste drie, erg getroffen. Verwarming die koude dag hoog: kon ik niet zelf reguleren. Ook kon ik geen raam opendoen. Veel lawaai van buiten: al vond ik dat de eerste vijf dagen echt niet erg. Per slot van rekening zit je om de hoek bij Times Square! Die locatie is wel echt super! Badkamer oud: soms schimmel in voegen. Bah! Ook aantal keer geen wc-papier aanwezig. Personeel ok. Geen aanrader.
    Gereisd alleenreizend in oktober 2009

Mooie locatie en goed hotel

Marion en Yvonne, 18-10-2009

We hebben er 6 nachten geslapen, hadden een kamer op de 5 de etage, met een ruim 2 persoonsbed,flatscreen tv en douche en toilet op de kamer.

De kamer was schoon en als we weer in NY zijn logeren we er weer.

Gereisd met partner in oktober 2009

Nooit meer!!!!!!!!

Alien, 15-10-2009

Ben begin September 2009 naar New York geweest. We sliepen in het Portland Square Hotel. Als je het over de ligging hebt, dat is een dikke 10 waard. Maar de rest was schandelig voor woorden, en dat voor dat geld, mag je toch wel iets beters verwachten! Het personeel was heel onbeschoft en onvriendelijk. De eerste kamer die wij toegewezen kregen, was net een hondenhok. Er zat geen raam in dat open kon. Het zag er heel smerig uit! Zijn gelijk naar de receptie gegaan, en hebben geklaagd, dat we een andere kamer wilden. Dat kon niet gelijk, pas de volgende ochtend. De volgende kamer was een iets groter hondenhok, met natte vloerbedekking, vlekken op de muur, een rooster in de muur met een gat er in geslagen, als je goed keek, kon je de buitenmuur zien in de verte !! De badkamer was heel ranzig, er lagen haren in het putje van het bad. Naast het bed lag een smerige wit, gelige substancie. Daar kun je wel een conclusie uittrekken, als leek!!

Dit hotel moeten ze gelijk uit de folders halen!!

Gereisd met vrienden in september 2009

Perfecte Plek, leuk en best fijn hotel!

HannaH, 13-10-2009

Net terug

Met vriendin 8 dagen in PortlandSquare hotel geweest. Was echt leuk, ligging perfect (om de hoek bij TimesSquare) geen last van de drukte in de kamer gahad. We hadden een 4pers. kamer genomen; kamer ruim, twee grote bedden, tv, airco, 1stoel, wel ok bad/wc. Elke dag schone handoeken!! Geen nieuwbouw/topluxe, maar goed voor een weekje NY om te slapen!

Gereisd met vrienden in oktober 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Portland Square bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Portland Square in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Portland Square zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Portland Square scoort een 5.74 uit 10 op basis van 36 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: