Hotel Pennsylvania **

6,1

683 reviews over Hotel Pennsylvania in het Nederlands

Twee gezichten

Benjamin, 19-9-2017

Dit hotel heeft 2 gezichten. De ligging is perfect!! 5 min van Times Square, Empire State Building en recht tegenover Madison Square Garden en een groot metro knooppunt. De eerste nacht hebben wij doorgebracht in een enorm muffe, vieze, oude kamer (351). Deze was écht te slecht om te verhuren. De volgende dag hebben wij dat gemeld bij de Front Office die ons vervolgens een upgrade heeft gegeven naar een keurige, frisse kamer met een koelkast en een schone badkamer(1244). Het personeel is enorm druk met de vele gasten (het hotel heeft 1700 kamers) en daardoor erg zakelijk en kort van stof. Wij vonden dat niet storend. Vraag bij je boeking om een gerenoveerde kamer en je zit er prima!
Gereisd met partner in september 2017

Sjofel hotel op perfecte locatie

Marloes, 18-8-2017

De locatie is perfect. Op 5 minuten lopen van Time Square en Het Empire State, tegenover Macy's en Madison square. De kamers zijn oud en niet schoon. Echter dat wisten we. Het was dus of goede kamers op een mindere locatie voor deze prijs of dit hotel. Betere kamers op deze locatie kosten een fortuin.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

een hotel met potentie!!!!!!

Berny, 14-8-2017

Hier moet nog veel aan gebeuren.

Een perfecte locatie en tot en met de liften een schitterend hotel.

De gastgerichtheid van het personeel was zeer verschillend.

De kamermeisjes staken er met kop en schouders bovenuit( in positieve zin)

Sommige Front Office medewerkers moesten ze direkt ontslaan.

De kamers zijn slecht.

In de eerste kamer die we kregen rook het muf en was het vochtig.

De volgende ochtend bleek waarom, de airco lekte en de vloerbedekking was zeiknat.

Na een half uur in de rij staan bij de receptie kregen we een andere kamer.

Deze was vergeleken bij de vorige redelijk.

Dit hotel heeft potentie, als je het renoveert en je leert het personeel wat Amerikaanse Hospitality is heb je een goudmijn in handen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Dramahotel

Erica, 1-6-2017

Wel goed was dat er ongelofelijk veel nationaliteiten te zien zijn. Dat mag ook wel met 1700 kamers. Check in onvriendelijk, de hele dag door staan er lange rijen mensen, het was net een lopende band. De kamer was vreselijk gedateerd. Onze badkuip had slijtplekken, heb badslippers moeten kopen omdat we anders niet onder de douche durfden, de kranen lekten, veel roestplekken. Beddengoed was niet fris. Wel iedere dag schone badlakens. 1 tafellamp die werkte, stopcontact viel bijna van de muur. we hebben 's nachts de mobiel niet opgeladen omdat we bang waren dat de boel zal gaan branden. Wat niet handig is als je op de 16e verdieping zit. Raam is enkelglas dus de hele nacht door toeterende auto's. Volgens mij zaten we ook in de buurt van de brandweerkazerne, die rukte ieder nacht al een keer of 7 a 8 uit en dan nog de vele ambulances. Hoop lawaai aan de voorkant van het hotel. Tegenover is Madison Square Garden en we hadden ook nog de pech dat er een basketbalwedstrijd was, dus honderden mensen die uit dat gebouw komen en schreeuwen. Dat doen de daklozen ook die je daar veel ziet. Check out net zo.n lopende bandwerk en 5 dollar per koffer in de bagageruimte als je je de laatste dag nog wilt vermaken. We hebben het overleefd maar dit hotel noooooit meer!!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Nooit eerder zulke smerige kamers gezien!

Gerda, 1-6-2017

Ligging was prachtig, maar dat geldt voor meerdere hotels.

Onvriendelijk aan balie. Oud vies en vuil. Foto's die op hun site staan zijn niet te vergelijken met wat je krijgt. Vuil beddengoed, vloerbedekking onder de vlekken met plukken haar van vorige gast. Bevuilde deuren. Vieze badkamer. Geslapen op enig badlaken dat er lag omdat het laat was en we op dat moment geen keus hadden na al een keer van kamer gewisseld te hebben. Volgende dag gelukkig ander hotel gevonden en weggevlucht van alle smerigheid

Gereisd met vrienden in mei 2017

Goede ligging voor diverse activiteiten

Jolanda, 30-5-2017

Wij, moeder en zoon, waren er om New York te bezoeken. 2 persoonskamer simpel, badkamer ging er mee door. De douche is voor de wat langere mensen niet echt comfortabel. Elke dag werden bedden opgemaakt en handdoeken ververst. Wij hadden mooi uitzicht op Empire State Building. We werden netjes ontvangen bij inchecken en bij het uitchecken ook keurig behandeld. We zijn geen mensen met hoge eisen, als we maar een schoon bed hebben en kunnen douchen, rest van de dag toch niet op kamer te vinden. Vlakbij een bakker waar we elke morgen gingen ontbijten en metro

bijna naast het hotel. Metrokaarten zijn onontbeerlijk, gelijk bij boeken reis erbij besteld. Ga geen souvenirs halen bij "us camera and computer" ze bedonderen waar je bijstaat. (Deze shop ligt aan dezelfde kant als hotel, net de straat over.) We hebben veel gezien en gedaan in 5 dagen, aanrader is zeker Ground Zero, watertaxi en Central Park. 5th Street ook mooie wandeling van Central Park terug naar hotel. Veel kilometers gelopen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Nooit Meer, Weggevlucht van dit hotel!

P. H, 10-5-2017

Enigste goede van dit hotel is de ligging en dan is het al klaar.

Na een lange vlucht van 9 uur waren we eindelijk aangekomen in hotel Pennsylvania in New York. Eerst moesten we 3 kwartier wachten bij het inchecken, ze zijn niet de snelste en al helemaal niet de aardigste.

Eindelijk op onze kamer aangekomen, schrokken we heel erg vanwege de viezigheid van onze kamer. Heel oud en echt heel vies, de badkamer lag vol met haren en zwarte vlekken in de badkuip. Het rook er heel muffig, kost vlekken op het tapijt, kruimels, gele vlekken op onderlaken. Maar we dachten we slapen er alleen maar de rest van de dag zijn we toch weg in New York. Dus we probeerde er het beste van te maken, na een lange dag lopen probeerde we te douchen, de douche deed het niet. Hebben we gelijk gemeld, maar er werd niks aan gedaan. Toen we de 2de nacht opeens geritsel hoorde en ik het licht aan deed zagen we een muis in onze koffers!!! Toen was de maat vol we zijn gelijk naar een ander hotel gegaan! Nooit er heen gaan! Het verpest je vakantie!

Gereisd met partner in april 2017

Prima hotel vanwege de ligging

Willeke, 7-5-2017

De 1e week van mei 2017 hier geweest. Het interieur is inderdaad wel gedateerd. Maar de ligging is perfect. 50 meter van Penn station. Dus ook metrostation. We kwamen op zondagmiddag aan. We werden vriendelijk geholpen bij de incheckbalie. Geen wachtrij. Kamer 436 was groot met 2x 2pers.bed.tv.haardroger.wekker. Wel gedateerd maar niet vies. Schone grote+kleine handdoeken elke dag. Uitchecken ook prima. Baliemedewerkster stelde voor de koffers op de kamer terug te zetten. Dat scheelde ons weer geld. Kwaliteit eten weet ik niet. We aten om de hoek, restaurantjes zat. Volgende keer boek ik hier weer want je slaapt er alleen maar.

Dit nooit weer

Stephania, 28-4-2017

Locatie goed, maar daar is alles mee gezegd. Massa hotel, slechte service en vieze stinkende kamers. Als je als een hond behandeld wil worden dan is dit je kans. Waardeloos personeel, je bent niets voor ze. Alles op voorhand betaald, maar creditcard werd niet geaccepteerd, staat op mijn man's naam, werd er gewoon uitgegooid. Eerst moest ik via Nederland allerlei formulieren invullen, koffers nergens kwijt kunnen, alleen tegen betaling! 4 uur moeten wachten, na een reis van 10 uur. Bah........
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Goed hotel

Fred van Bruchem, 26-2-2017

Een goed hotel met een prachtige ligging. Ruime kamer, goed bed en vriendelijk personeel.

Minpunten: lange wachttijden bij in en uit chequen, douche werkt niet goed; en je moet borg betalen bij aankomst

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Pennsylvania bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pennsylvania in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pennsylvania zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pennsylvania scoort een 6.13 uit 10 op basis van 778 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: