Hotel Opera House

8,4

5 reviews over Hotel Opera House in het Nederlands

Fantastisch hotel!

R. Paschedag, 13-8-2016

In augustus 4 nachten verbleven in het Opera House Hotel. Is erg goed bevallen. Prima en redelijk ruim ontbijt, ontbijt is beschikbaar vanaf 7.00 tot 10.00. Verder rest van de dag gratis warme dranken. Kamer is erg netjes en schoon, prima glas waardoor je weinig geluid van buiten hoort. Als je wilde kon je kamer elke dag schoongemaakt worden samen met nieuwe handdoeken. Dit alles zonder fooi op de kamer neer te leggen.

Buurt is erg gezellig en hebben ons niet onveilig gevoeld. Ook is de metro erg dichtbij (ongeveer 100 meter).

Verder is het personeel erg vriendelijk en altijd bereid om je te helpen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Goed hotel in twijfelachtige buurt.

Natas, 15-7-2016

Het prima hotel is een oase is een wat duistere wijk. Niet onveilig, maar veel mensen en activiteit 24/7.

Het ontbijt is prima, de kamers ruim en luxe.

Een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Goed hotel voor een goede prijs

Inez Nijmeijer de Jong, 5-1-2016

Het hotel zelf is super. Netjes en goed personeel. Ontbijt is ook goed en vlak bij de metro. Wel weten dat je minstens 20 minuten in de metro staat om in Manhattan te komen maar wij vonden het juist leuk om ook een stukje echt New York te zien!!! Ga eens eten in een van de restaurants in de straat je kijkt je ogen uit met alle locals. Wij hadden geen fooi op de kamer maar wel steeds opgemaakte kamer. Ook geen last van de sportschool. Ik had van te voren via Facebook contact gehad met het hotel dat we graag een rustige kamer wilden. En gekregen! Wij hebben een Top week gehad en dat kwam mede door de kwaliteit van dit hotel!
Gereisd met partner in oktober 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Opera House bij:

Geweldig hotel, jammer van de sportschool.

Natascha, 21-10-2015

Het hotel is geweldig. Zeer attente medewerkers, prachtige en grote kamers (althans die van ons nl 321), goede sfeer. We kregen ongevraagd en gratis een upgrade. Geen idee waarom.

Geen dollars in de kamer = geen opgemaakte kamer. En gelijk hebben ze. Ontbijt is heel basis, maar prima en altijd genoeg. Metro in de straat. Je bent ongeveer 30 minuten onderweg naar Times Square. De omgeving van het hotel nodigt niet uit om te ontdekken. De sfeer op straat is oké, maar het is druk, steeds politie en 's avonds erg vuil.

Afknapper van dit hotel vonden wij de sportschool ernaast/eronder. Als er fanatieke gewichtheffers zijn dan knalt vanaf 6 tot 23 uur iemand dumbels op de grond. Dit hoor en voel je door het hele gebouw heen. Niet erg ontspannend.

Voor 24 uur WiFi betaal je zo'n 8 dollar.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Super hotel met mooie prijs!

Sander , 4-2-2015

Heel verzorgd hotel met nette kamers en heel vriendelijk personeel. Er zit zelfs een ontbijt bij, was prima!

De ligging is ook goed vlakbij de metro. Je doet toch bijna alles met de metro dus totaal geen probleem dat het hotel in de bronx ligt. Naar Central Park is het bijvoorbeeld maar 4 haltes. Met de express metro lijn 5 ben je het snelst in Manhattan.

Prijs kwaliteit kan eigenlijk niet beter!

Gereisd met vrienden in december 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Opera House bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Opera House in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Opera House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Opera House scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: